Tuesday, November 30, 2010

Final exam programming hari ni

hari ini atau jap lagi kol 3pm aku ada paper c++.ini paper repeat aku.dulu programming tapi die ajar c#.bila aku repeat tukar pulak ajar c++..kesimpulannya aku bukan mengulang tapi cam ambik paper/subjek baru.

final 40%.continuos assesment 60%..aku dah tengok markah cont assesment semalam.teramatlah sikit.aku rasa kalau dapat A utk final 40% pun belum tentu dapat lulus.Lulus tu 50% ke atas.So,aku jadi cuak and give up.Aku malas baca programming,aku kembali berniaga.kononnya nak tutup kedai semalam.Yeah.At least aku dapat duit,c++ tu entah lulus entah tak.

Kejap lagi aku nak pergi berjuang.Tak mintak orang wish me luck pun.Pasal aku sendiri dah give up.Aku just buat soalan tutorial.Hope dapat membantu la eh.Cane2 pun masuk pointer jugak nanti.

No comments:

Post a Comment