Thursday, December 2, 2010

Selepas Selesai 2 Paper Final Exam

Selepas programming,esoknya paper biomaterial.Which means semalam.Review pasal exam sikit:"boleh lah".Selesai 2 paper final exam tu,aku kembali bisnes.Sebenarnya,masa first paper,tiap-tiap petang aku nak cepat2 keluar exam hall nak cek email and sms.Mana tau ada orang nak ambik barang petang tu.Exam aku habis pukul 5.

Paper programming aku study pagi tu.Exam petangnya.Hasilnya lumayan sekali. haha.Boleh la jawab 2 soalan dari 4 soalan.Aku dapat rasa paper ni akan repeat lagi sekali.Kalau aku study awal pun aku tak paham jugak apa yang aku baca.Otak aku tak boleh sumbat function,math,formula dan nombor yang serabut.Ambik engineering adalah salah pilih kos okayh.

Biomaterial buat kat exam hall.Bukan cam paper programming yang buat di lab computer tu.Yang ni kasik feel cuak exam sikit.Aku dah nampak si Jamil start buat draf jawapan sebelum exam mula lagi.Biasa la,kita curi2 bukak paper time ketua pengawas dok membebel.Nampak sangat otak dia dah penuh dengan jawapan.Jamil tu top malay student bagi kos aku.Dia jugak best student Malaysia masa STPM.No wonder.Aku?. buat la apa yang aku ingat masa hafal pagi exam tu.Kesimpulan,tak de soalan yang aku tinggal.Merapu 50%.huh

Next paper economy.Ini kira ok.Tak banyak calculation.Tapi famous dengan subjek yang menjatuhkan pointer.Lulus bukan 50%.Kurang sikit.Aku betul2 harap dapat pass yang ni.

No comments:

Post a Comment