Tuesday, January 18, 2011

Sambung Tulis Surat Tukar Kos - Susahnya~

Aku dah buat surat.sampai no 2.Kononnya nak sambung tulis surat tukar kos yang tergantung hari tu.Then aku tak tahu dah nak tulis apa.Cuak dengan ayat dekan aku yang cakap,kelulusan surat adalah berdasarkan input yang diberi dalam surat tersebut.Oh!Ni mesti nak surat tip-top.


Idea.Idea!

Sila Datang!

Oh ya.Aku dapat tau,dekan fakulti yang aku nak tukar itu,baik orangnya.Cayalah.Nanti aku nak cari apa email dia.Then nak mintak sokongan dia luluskan pertukaran aku.

3 comments:

  1. Assalamualaikum, thanks for the information. surely it is very helpful. jika take keberatan, boleh tak nak minta contoh surat tucker kos? Boleh email saya mraziqhirzan@gmail.com

    ReplyDelete
  2. hope sangat dapat reply asap thank you!

    ReplyDelete