Monday, January 17, 2011

Dekan Sudah Reply Email ..Yahoo!!!

Tadi aku cek email yahoo.Yup.Dekan sudah reply email aku.Aku set up kan satu emel untuk study-related sahaja.Dan emel ni nama pun formal and tak merapu.

Aku email semalam.Kira ok dia reply hari ni.Dah jadi trend orang atasan kot.Bila reply seciput.


Salam

Minta saudari buat permohonan bertulis utk pertukaran yg diminta.

pihak kami akan meneliti dan keputusan akan dibuat berdasarkan input yg diberi



Apa probability akan lulus eh?Paling selamat kena ada dokumen sikit mengesahkan.Kawan aku yang dah tukar kos tu dia ada support dengan dokumen perubatan.

Aku rasa aku nak jumpa kaunselor la.Nanti boleh ambik test untuk tengok kos mana yang sesuai dengan jiwa.Bila ngam dengan kos yang aku nak ambil nanti,aku nak mintak kaunselor tu buat surat/pengesahan aku dah jumpa dia.

Ada dokumen lagi solid kot.Pape pun.Email Dekan Fakulti tu sudah menceriakan hidup aku hari ini.

Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment