Tuesday, January 18, 2011

Tangguh Sem/Mintak cuti di Engineering

Proses tukar kos ini memang lambat.Kena berhubung dengan banyak pihak.Mungkin yuran akan terus berjalan sebab dah nak masuk minggu pengesahan subjek.

Aku ada call member aku yang dah tukar kos.Dia tolong fikirkan masalah aku,which is good thing.Dia cadang,ambik surat cuti atau tangguh semester dulu dengan engineering.Nanti kalau dapat tukar kos,boleh jugak sambung terus sem ni.Tapi dalam fakulti baru lah.

Kalau aku hold macam ni,kemungkinan besar status aku masih dalam engineering.Yuran aku akan ditolak.Kalau cuti semua proses dibekukan.

Next step;

Go to Dean Office.Apply surat cuti/tangguh semester.Actually memang dia ada borang pun kat sana.Tapi kalau aku bagi surat pun takpe gak rasanya.Nanti aku dalam surat tu aku tulis.Sebab tangguh sem untuk menguruskan pertukaran kos.

1 comment:

  1. bagi alasan ape utk tgguh semester??sye pown try tgguh jugak tpi x taw nak bagi alasan ape??

    ReplyDelete