Tuesday, January 25, 2011

Hari yang rasa nak sepak orang

hoho..aku tengah cuak.biasiswa JPA dah masuk katanya.orang lain dah beli nfon sebijik sorang.aku tak pergi cek lagi kat atm duit aku.Entah masuk entah tak.

Haritu masa isi borang cuti semester,die ada part yg 'nyatakan biasiswa atau pinjaman yang anda ambil'..aku tules lah jpa tanpa pikir panjang.balik rumah dok mencarut2 dalam hati.kot ye pun dapat jpa,toksah bagitau orang.especially office engineering..huh

Aku syak,soalan camtu sebab nak bekukan biasiswa utk sem ni la tu.Dah aku cuti,buat apa dia nak bagi..bayar yuran pun tak perlu dah.Silap2 aku pergi beli kancil sebijik pakai duit jpa tu..haha

Jadi aku dengan slumbernya buat2 taknak pergi cek.Nanti aku semangat pergi atm,tengok takda duit.Sayu jugak tu.Kalau cek pakai internet takpe jugak dokk.

Pape pun hari ni aku ada sesi fotografi dengan budak engineering.Segan jugak nak pergi tapi orang ajak.harus pergi la.Sem lepas aku tak beli gambar nya.Sem ni kalau rm20 pun konfem aku beli la.kenangan beb.haha

Fotografer tu pernah beli battery grip dengan aku kot last sem.Bukan sebiji,2bijik..haha.Tapi aku syak die dah tak cam aku.pasal minggu lepas masa aku hantar surat cuti semester tu,aku nampak die kat fakulti..aku senyum die,senyum nipis.

No comments:

Post a Comment