Monday, January 17, 2011

Dekan Fakulti Tak Reply E-mail

Aku dah jumpa alamat e-mel dekan fakulti,then aku terus emel.Tak seperti email ketua jabatan, dekan fakulti ni tak reply email sepantas Ketua Jabatan aku.Mungkin lagi sibuk.Entah-entah dia tak buka pun email aku sebab masuk spam.aisyh..

Apa nak buat,kena menunggu je la.Aku boleh je pegi jumpa dekan terus.Tapi buatnya dia ada meeting,tak ke naya kena patah balik.Habis minyak motor je.Dahla scholarship lambat masuk tahun ni.fhuu~

Cara terbaik nak kontek orang atasan ni adalah arrange appointment dengan s/u dia.Sebab dekan ni adalah seorang yg sangat bz.Tapi bagi aku,baik aku emel dulu.Kemudian kalau dia nak jumpa kita,dia akan suruh kita kontek s/u dia untuk arrange appointment.

Tapi kali ni lambat pulak dekan fakulti reply email aku.Hurm.aku rasa aku nak cuba email timbalan dekan la pulak.tapi malas pun ada.Bukan apa.Nanti habis semua pejabat dekan tu heboh.Budak tahun 3 nak tukar kos.Ok.Aku perasan

No comments:

Post a Comment