Monday, January 17, 2011

Menyesal Tak Pergi Kelas

Bila dah minggu ke 3 tak pergi kelas,akan ada satu perasaan cam tak best.

Bila tengok orang pergi u,masuk kelas.Kita pergi untuk pos barang bisnes sahaja.

Orang sibuk letak status,"boring la kelas hari ni".
Kita,"Boring la tak de benda nak buat".

Menyesal pulak tak ikut cakap Ketua Jabatan suruh pergi kelas.Sambil urus pasal tukar kos,kelas kena pergi.Tapi aku tak sempat daftar subjek sebab tertidur tengok Smallville hari tu.Nak daftar manual,kena denda bayar la pulak.

Agaknya,kalau pergi kelas tanpa daftar boleh tak?Aku dah tahap bosan macam dugong dah ni.


Huuuuhh!

Eh,semalam aku rasa aku dapat kemurungan/depression lah.Sayu je aku semalam.Tengok,macam mana study boleh buat kita sakit.Sakit jiwa dan perasaan..Chey wah.

Aku rasa kalau aku tak ponteng kelas dari minggu pertama tak jadi camni kot.Tapi stress maintain ada,sebab belajar benda yang makin susah

Esok aku nekad.Kalau sama je status aku macam ni,Aku nak masuk kelas.
Apa orang nak kata,kata lah

No comments:

Post a Comment